dominica
دومينيكا

سفر بدون ويزا

شايد باور اين موضوع براي خيلي از افراد سخت باشد كه بتوان بدون ويزا به كشورهاي معتبر اروپا سفر كرد و نيازي به دريافت وقت سفارت، مصاحبه، آماده سازي مدارك و اخذ ويزاي اروپا و شنگن نداشت.

اما خوشبختانه اين امكان از طريق دريافت اقامت اروپا براي شهروندان ايراني فراهم شده و افراد واجد شرايط مي توانند با شرايطي بسيار عالي از اين مزيت استثنايي براي خود و خانواده شان استفاده كنند. در حال حاضر دو كشور يونان و فرانسه طرح هاي اقامتي متنوعي را براي شهروندان خارجي ارائه مي كنند كه مي توانيد بنابر شرايط خود در يكي از آنها شركت كرده و در كوتاه ترين زمان اقامت اروپا را بگيريد

در صورتي كه موفق به دريافت كارت اقامت قابل تمديد اروپا و حوزه شنگن شويد، مي توانيد به راحتي و بدون نياز به دريافت ويزاي شينگن به ساير كشورهاي اروپايي و اين حوزه معتبر سفر كنيد. با ما همراه باشيد تا در ادامه شما را با روش هاي جديد دريافت اقامت اروپا و سفر بدون ويزا به كشورهاي اين حوزه آشنا كنيم.

 

 

برنامه معافيت‌هاي مالياتي دومينيكا براي شهروندان جديد

شهرونداني كه از برنامه معافيت‌هاي مالياتي دومينيكا بهره‌مند مي‌شوند، مشمول هيچ ماليات از درآمدي كه در خارج از دومينيكا بدست مي‌آيد، نيستند؛ مگر اينكه شخصي تصميم به اقامت در دومينيكا بگيرد. علاوه بر اين، شهروندان جديد از ماليات بر دارايي، ارث يا ماليات بر سود سرمايه معاف هستند. معافيت‌هاي مالياتي دومينيكا يك برنامه مالياتي دوستانه و منعطف است و از اين رو براي افرادي كه بدنيال دريافت پاسپورت دوم هستند، راه حلي مناسب محسوب مي‌شود (از ساده‌سازي روش افتتاح حساب در بانك‌هاي اروپايي گرفته تا بالا بردن وضعيت شخص).

 

برنامه معافيت‌هاي مالياتي دومينيكا و مزاياي مالياتي

برنامه معافيت‌هاي مالياتي دومينيكا و تابعيت دوم تا حد زيادي به كشوري كه از آن هستيد بستگي دارد. برخي از كشورهاي جهان، به ويژه در كارائيب، نرخ ماليات بسيار كمتري را نسبت به بسياري از كشورهاي پيشرفته ارائه مي‌دهند. بنابراين، شهروندي دوم چنين كشوري مي‌تواند فرصت‌هايي را براي بهره‌وري بيشتر مالياتي فراهم كند. امور دو تابعيتي و مالياتي هميشه ساده نيستند. بسياري از كشورها شهروندان را ملزم به پرداخت ماليات بر درآمد خارج از كشورشان مي‌كنند، به اين معني كه شهروندان دوگانه ممكن است در دو كشور ماليات پرداخت كنند. براي اطمينان از وضعيت مالياتي خود بهتر است از مشاوره تخصصي بهره‌مند شويد تا از مشكلات پيش رو جلوگيري كنيد.

 

تابعيت دومينيكا مادام العمر است

امروزه با دسترسي ساده به اينترنت و سهولت در برقراري ارتباط در سراسر دنيا ديگر مرزها سدي در ميان افراد به شمار نمي روند. اين قرن را مي توان قرن شكسته شدن مرزها و قدم به سوي جهاني شدن دانست. يكي از مواردي كه به رفع موانع ناشي از مرزها كمك مي كند «دريافت تابعيت دوم» است. در اين روزها، بسياري از افراد براي دريافت تابعيت دوم اقدام مي كنند تا بتوانند از مزاياي بيشماري كه اين تابعيت در اختيار آنها قرار مي دهد بهره مند شوند. مشاوران در اين زمينه همواره به افراد توصيه مي‌كنند بهتر است قبل از اقدام براي دريافت تابعيت دوم شرايط كشور مورد نظر را به خوبي بررسي كنند. بسياري از كشورها شرايط بسيار بهتري را براي اخذ تابعيت ارائه مي دهند. در ادامه درباره تابعيت مادام العمر توضيح خواهيم داد.

تابعيت دومينيكا يكي از تابعيت‌هايي است كه امروزه مورد توجه قرار گرفته است و يكي از دلايل آن شرايط منحصر به فردي است كه دولت دومينيكا به فرد درخواست كننده اعطا مي كند. يكي از سوالات پرتكرار در روند اخذ تابعيت دوم اين است كه آيا كشوري كه تابعيت را اعطا مي كند حق لغو اين تابعيت را دارد؟ و اينكه آيا مي توان اين تابعيت را به افراد ديگر در خانواده انتقال داد؟ پاسخ به اين سوال به كشور مورد نظري كه براي دريافت تابعيت آن اقدام مي كنيد بستگي دارد. اما در مورد تابعيت دومينيكا پاسخ به اين سوالات مثبت است!

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۲ تير ۱۴۰۰ ] [ ۰۸:۴۳:۰۸ ] [ mehdi ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی