dominica
دومينيكا

قيمت تور اوكراين چقدر است؟
اين هميشه يك مجري تورهاي مستقيم و تخصصي از اوكراين در كيف، اودسا، لويو و خاركف است.

قيمت تور اوكراين به عوامل مختلفي از جمله نوع هتل انتخابي، نوع پرواز و البته نرخ ارز بستگي دارد. تفاوت تور اوكراين با ساير تورها در اين است كه نرخ شما به ندرت شامل افزايش نرخ مي شود. فروش ملي و بليط چارتر خارجي، اخذ ويزا، رزرو هتل و فروش تورهاي داخلي و خارجي آماده خدمت رساني به شما عزيزان مي باشد.

قيمت گشت و گذار در اوكراين
براي اطلاعات بيشتر، لينك هاي زير را دنبال كنيد. قيمت سفر در اوكراين به عوامل مختلفي از جمله نوع هتل انتخابي، نوع پرواز و البته نرخ ارز بستگي دارد. تفاوت سفر اوكراين با ساير تورها در اين است كه كرايه به ندرت شامل افزايش كرايه مي شود.قيمت تور اوكراين معمولا از 800 دلار تا 1200 دلار متغير است.

رزرو تور
براي رزرو تور اوكراين مي توانيد يك هفته را براي سفر خود مشخص كنيد، زيرا تور اوكراين در روزهاي جمعه هر هفته در طول سال به صورت هفتگي برگزار مي شود و پنجشنبه ها برگشت از تهران با پرواز مستقيم به كي يف قابل انجام است.

 

تور اقتصادي اوكراين
اوكراين يكي از كم هزينه ترين كشورهاي اروپايي است كه گردشگران مي توانند با كمترين هزينه به بهترين امكانات دسترسي داشته باشند. قيمت غذا مانند ساير هزينه ها در اوكراين به قدري پايين است كه با 6 دلار (حدود 25000 تومان) در اوكراين مي توانيد به اندازه غذاي واقعي بخوريد.

 

ارسال مدارك و ويزاي اوكراين چقدر طول مي كشد؟
در طول تور اوكراين، مراحل ارسال مدارك و تحويل ويزا دو تا سه هفته كاري به طول مي انجامد، بنابراين اگر قصد داريد با تور لحظه آخري اوكراين به اوكراين سفر كنيد، بايد حداقل يك ماه قبل از تاريخ سفر، مقدمات سفر را انجام دهيد.

 

بهترين زمان براي سفر به اوكراين چه زماني است؟
آژانس مسافرتي تور اوكراين را به صورت هفتگي در طول سال برگزار مي كند و شما اين حق را داريد كه زمان و مدت اقامت، هتل و پرواز خود را براي تعيين زمان مناسب براي سفر خود انتخاب كنيد. سفر به اوكراين در هر فصلي از سال هميشه مي تواند جذاب باشد، با اين حال بهترين فصل براي سفر به اوكراين بهار از ماه مي تا سپتامبر و پاييز است.

بهترين زمان براي سفر به اوكراين چه زماني است؟
تورها و جاذبه هاي گردشگري اوكراين

اوكراين كشوري غني از تاريخ و گردشگري است، با كليساها، قلعه هاي باستاني، خيابان هاي منحصر به فرد، درياي سياه، سواحل بكر، رودخانه زيباي دنيپرو و ​​مترو كه همچنان جاذبه هاي تاريخي در اوكراين باقي مانده اند. شهرهاي مهم اوكراين

كي يف 
كيف شهري باستاني، پايتخت اوكراين و يكي از بزرگترين شهرهاي اروپا است كه در شمال مركزي اين كشور واقع شده و بزرگترين شهر اوكراين است. اين شهرهاي با قدمت چند صد ساله به دليل زيبايي و ميراث فرهنگي مشهور بوده اند. امروزه شهر مدرن كيف به عنوان شهر سرگرمي، اقتصاد، علم، فرهنگ و آموزش شناخته مي شود.
ما مي توانيم مدت زيادي از تاريخ، فرهنگ، معماري و هنر اين شهر صحبت كنيم، اما ترجيح مي دهيم به جاي خواندن، آن را با چشمان خود ببينيد. در كيف شما اين فرصت را داريد كه تاريخ و مدرنيته را با هم تجربه كنيد.

 

اودسا
شهر اودسا يك شهر تفريحي ساحلي در اوكراين است اودسا مهمترين بندر اوكراين در درياي سياه است. اودسا مرواريد درياي سياه است و حدود 5 ساعت از راه زميني تا كيف، پايتخت اوكراين فاصله دارد. مركز شهر اودسا، با درختان منظم و ساختمان هاي بيش از 100 سال قدمت، منظره اي زيبا را در مقابل ديدگان هر بازديدكننده اي قرار مي دهد.

.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۹ آذر ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۱۸:۰۹ ] [ mehdi ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی